Ofis Taşıma

1989'dan beri tüm Türkiye'ye ofis taşıma hizmeti. Uzman ekip, uygun fiyat. Asansörlü, şehiriçi/şehirlerarası ofis taşıma ve kurumsal nakliyat ihtiyaçlarınız için hemen arayın.

Güvenilir Kurumsal Nakliyat

Ofis taşıma sürecini detaylıca planlıyor ve ofis eşyalarınızı özenle paketleyerek sizi yeni ofisinize güvenle taşıyoruz. Hemen arayın ve avantajlı fiyat teklifinizi alın. Uzman ekibimiz ofisinizi taşırken siz sorunsuz taşınmanın keyfini sürün.

Rekabetçi Fiyatlar

Ofis taşıma hizmetlerimiz kapsamında sunduğumuz uygun fiyatlar, müşterilerimize en iyi fiyat-performans oranını sağlamaktadır.

Uzman Ekip ve Donanım

Uzman ekibimiz, geniş araç ve asansör (vinç) filomuz ve kapsamlı ekipmanlarımız ile ofisinizi en hızlı, en güvenli ve en profesyonel şekilde taşıyoruz.

Kalite ve Güvenlik

Yüksek kalite ve güvenlik standartlarımız ile ofis eşyalarınızın taşıma sürecinde herhangi bir hasar almadan güvenli bir şekilde taşınmasını sağlamaktayız.

Güvenli Ofis Taşıma için Kapsamlı Sigorta

Ofisinizi taşırken oluşabilecek her türlü riske karşın kapsamlı bir sigorta poliçesi ile ofis eşyalarınızı güvence altına alıyoruz. Ofis eşyalarının yüklenmesi sürecinde veya nakliyat sırasında olabilecek araç kazaları gibi her duruma karşın güvendesiniz.

Asansörlü ve Şehirlerarası Ofis Nakliyat

Ofis taşımada 35 yılı aşkın sektör deneyimimizle, en iyi hizmeti sunmak için çalışıyoruz. Müşterilerimize güvenli, hızlı ve sorunsuz bir ofis taşıma süreci yaşatmayı hedefliyoruz. Asansörlü ofis taşıma hizmetlerimizle ofis mobilyalarınızı ve eşyalarınızı en üst katlara bile sorunsuz bir şekilde taşıyoruz. Şehirlerarası nakliyat ihtiyaçlarınızda, geniş araç filomuzla, eşyalarınızın güvenliğini ve zamanında teslimatını sağlıyoruz. Ofis taşıma sürecinin her aşamasında, uzman ekibimizle ve kapsamlı donanım altyapımızla, müşteri memnuniyetini ön planda tutuyoruz.

Asansörlü Ofis Taşıma

Asansörlü (vinçli) ofis nakliyat hizmetimiz, 25. kata kadar ulaşabilen asansörlerimiz ile hizmetinizde.

  • Asansörlü taşıma, kurumsal nakliyat hizmetimiz kapsamındadır.
  • Asansörlü (vinçli) ofis taşıma, hem taşınan ofiste hem de taşınılan ofiste kullanılır.
Evden Eve Nakliyat - Ev Taşıma

Şehirlerarası Ofis Taşıma

Tüm Türkiye çapında, şehiriçi ve şehirlerarası ofis nakliyat hizmetleri sunuyoruz.

Ofis eşyalarınızı özenle paketliyoruz, taşınacakları ofise güvenli bir şekilde ulaştırıyoruz. Dilerseniz eşya depolama hizmetimiz ile ofis eşyalarınızı belirli bir süre güvenle depoluyoruz.

Ofis Taşıma

Ofis Taşıma Yorumlarımız

Kurumsal nakliyat müşterilerimizden yorumlar. Ofis nakliyat hizmetlerimizin kalitesini bizimle çalışanlardan dinleyin.

Tüm ofis taşıma yorumları için aşağıdaki linkten harita profilimizi ziyaret edebilirsiniz.

Mehmet Aktuna - Evden Eve Nakliyat Müşterimiz

Bizim gibi büyük bir kurumsal firmayı memnun edebilecek kadar profesyonel bir hizmet aldık. Burak Nakliyat ekibi, ofislerimizin taşınma sürecinde özenli ve titiz davranarak, işlerimizin aksamadan devam etmesini sağladı. Asansörlü taşıma ve kapsamlı sigorta hizmetleri sayesinde, ofis eşyalarımızın güvenliği konusunda da hiçbir endişemiz olmadı. Tüm taşıma süreci boyunca, ekip çalışmasını başarıyla yürüten Burak Nakliyat'a teşekkürlerimizi sunuyoruz.

Ömer Agah Paksu

Kurumsal Nakliyat Müşterimiz

TÜM YORUMLAR

Kurumsal Nakliyat Sık Sorulanlar

Ofis taşıma ile ilgili sıkça sorulan soruları derledik. Aradığınız cevabı burada bulamıyorsanız 7/24 bizi arayabilirsiniz.

Ofisimi neden bir profesyonel nakliyat firması aracılığıyla taşımalıyım?

Ofis taşıma süreci, zorlu ve stresli bir sürece dönüşebilir ve bu süreci profesyonel bir nakliyat firması ile atlatmak, ofis eşyalarının güvenli ve sorunsuz bir şekilde taşınmasını sağlar. Ayrıca, nakliye sırasında ortaya çıkabilecek olası hasarlar da sigortalanarak olası her duruma karşı önlem almamızı sağlar.

Ofisimi ne kadar sürede taşıyabilirsiniz?

Ofis taşıma hizmetinin süresi, ofisinizin büyüklüğüne, taşınacak eşyaların sayısına ve uzaklığa bağlı olarak değişebilir. Ancak, genellikle 1-2 iş günü içinde ofisinizi taşımaktayız.

Ofis taşıma fiyatı nedir?

Ofis taşıma hizmetinin maliyeti, taşınacak eşyaların sayısı, taşınacak mesafe ve taşıma süresi gibi faktörlere bağlıdır. Bu nedenle, her ofis taşıma işi için farklı bir fiyatlandırma yapılır. Ancak, Burak Nakliyat olarak en uygun fiyatları sunmak için elimizden geleni yapıyoruz.

Ofis taşıma hizmeti sırasında ofis eşyalarımız nasıl korunur?

Ofis eşyalarınızı, profesyonel taşıma malzemeleri kullanarak özenle paketliyoruz ve taşıma sırasında oluşabilecek hasarlara karşı koruma altına alıyoruz. Ayrıca, ekstra güvenlik isteyen müşterilerimiz için nakliye sigortası ile olası hasarların önüne geçiyoruz.

Ofis taşıma işlemi için önceden bir randevu almak gerekiyor mu?

Evet, ofis taşıma hizmetimizde önceden bir randevu almanız gereklidir. Bu, hem sizin işlerinizin aksamaması hem de bizim kısa süre içinde taşımamıza ve planlama kaynaklı sorunlar ile karşı karşıya kalmamamıza yardımcı olur. Randevu tarih ve saatini, keşif hizmetimiz sırasında belirleyebilirsiniz.

Ofis taşıma hizmeti için firmanızın çalışma saatleri nelerdir?

Burak Nakliyat, ofis taşıma hizmeti için müşterilerimizin ihtiyaçlarına uygun olarak esnek çalışma saatleri sunar. Ofisinizin taşınmasını hafta sonu veya tatil günlerinde bile gerçekleştirebiliriz.

Ofis taşıma hizmeti kapsamında hangi eşyalar taşınabilir?

Ofis taşıma hizmetimiz kapsamında, tüm ofis eşyalarını taşıyoruz. Ofis mobilyaları, masa ve sandalyeler, bilgisayarlar, dokümanlar, ve diğerleri gibi.

Taşıma işlemleri sırasında eşyalarımın zarar görmemesi için neler yapabilirim?

Ofis taşıma işlemleri sırasında eşyalarınızın güvenliği bizim önceliğimizdir. Eşyalarınızın zarar görmesini önlemek için uygun ambalajlama, özel araçlar ve eğitimli personel kullanıyoruz. Bununla birlikte, müşterilerimizin de kırılacak veya zarar görebilecek eşyalarını ayrı bir şekilde paketleyip özel olarak belirtmeleri önerilir.

Ofis eşyalarımı belirli bir tarihe kadar depolama/bekletme şansım var mı?

Eşya depolama hizmetimiz ile yeni ofisinizin henüz hazır olmadığı veya ek depolama alanına ihtiyaç duyduğunuz durumlara karşın çözüm sunmaktayız.

Müşterilerinizin memnuniyetini ölçmek için kullandığınız bir geri bildirim sistemine sahip misiniz?

Müşteri memnuniyeti bizim için önemlidir. Müşterilerimizden geri bildirim almak için Google Haritalar'da bulunan profilimize yorum rica ediyoruz ve bu yorumları kullanarak hizmetlerimizi geliştiriyoruz.

Size nasıl ulaşabilirim?

Bize 05451673504 nolu telefondan ulaşabilir veya iletişim sayfamızdaki formu doldurabilirsiniz.